2008. szeptember 20., szombat

Részlet egy Joe Vitale Telekonferencia Interjúból I.rész

TERRI LEVINE : Annyira izgultam már, hogy alig bírtam kivárni ezt az utolsó órát. Hiszen egy elképesztő guru van itt köztünk! Várjunk csak, hadd ellenőrizzem, tényleg a vonalban vagy?


JOE VITALE: Igen itt vagyok. Gondolom, rám céloztál.:)

TERRI: Igen, pontosan. Nos, ez egy igen különleges alkalom és ezért kirobbanó örömmel jelentem be, hogy gurunk nem más, mint Joe Vitale.



Sokan közületek biztosan találkoztak már vele vagy hallottátok már más hívások alkalmával, esetleg olvastátok könyveit.

Azért engedjétek meg, hogy elmondjam, hogy Joe a szerzője annak a best-seller e-könyvnek, mely Hypnotic Writing – azaz Hipnotikus Írás - címre hallgat, illetve a Spiritual Marketing – vagyis Spirituális Marketing – elektronikus sikerkönyvnek is, amire mostanában annyit utalunk.

Továbbá Joe-nak köszönhetjük azt a népszerű audio programot is, melyet Nightingale Conantnak rögzített, és ami egyébként nekem is megvan és fantasztikusan jó. A címe The Power of Outrageous Marketing, vagyis az Elképesztő marketing hatalma és tényleg elképesztő.

Ő írta az egyik első interneten kiadott könyvet is 1995-ben CyberWriting, azaz Kiber-írás címmel.

...Ja, és persze ezek után még írt vagy hét másikat is. Joe elnöki posztot tölt be a Hypnotic Marketingnél, és olyan ügyfelekkel dolgozik együtt, mint a Vöröskereszt (The Red Cross), Herman Gyerekkórház, PBS Televízió, Jerry és Esther Hicks, és még sok száz más íróval, előadóval, kisvállalkozással, és vállalkozóval világszerte. De most figyeljetek, most jön a lényeg: egyik sajtóközleménye milliomossá tett egy embert!

Joe népszerűsítési ötletei pedig egészen az országos TV-ig és médiáig juttaták ügyfeleit. Még az Oprah show-ban is szerepeltek! Egyik stratégiájával 25.000 dollárt hozott mindössze egyetlen hét alatt.

Hűha!

Ezért aztán érthető, hogy majd’ kiugrok a bőrömből, hogy Joe itt lehet velünk és megosztja velünk bölcsességét. Időt szakított ma ránk, hogy bemutathassa bizonyítottan jó ötleteit a gyors marketingben. És ahogy hallhatjátok, ezek az ötletek valódi eredményeket hoznak! Joe, köszönjük, hogy itt vagy.

JOE VITALE: Én köszönöm. Ez igen megtisztelő és hízelgő, és köszönöm a kedves bemutatást is. Ahogy hallgattam, egészen büszke lettem magamra. :)

TERRI: Jól van, hiszen van is mire. Igazából csak egyetlen nagyon égető kérdésem lenne, aztán hagylak is menni a dolgodra. Mit szólsz hozzá?

JOE VITALE: Rendben.

TERRI: Hallgatóink most a Gyors Marketing Utazás miatt vannak velünk, aminek már sok-sok részét és összetevőjét jól ismerik. De ez olyan, mint amikor az ember könyveket olvas, felvételeket hallgat meg, és a sok informció birtokában mégsem tudja, mit kell tennie. Most arra szeretnélek megkérni, hogy oszd meg velünk a tudásodat és tapasztalatodat, és segíts a kedves hallgatóknak megmutatni, hogyan használják ezeket az információkat gyors eredmények eléréséhez.

JOE VITALE: OK, és mennyi időm van minderre?

TERRI: Úgy körülbelül négy perced. Nem, csak viccelek.

JOE VITALE: Rendben, mert a négy perces keretet biztosan átlépném. Gondoltam egyébként, hogy valami ilyesmit fogsz kérdezni, ezért összeállítottam 10 pontot, amit most átvennék veletek.

Vágjunk bele, kezdjük az elsővel, ami számomra a fő irányadó. Segített nekem, az ügyfeleimnek, és biztos vagyok benne, hogy nektek is segíteni fog. Lehet, hogy már beszéltünk róla, lehet, hogy nem, mindenesetre az első és legfontosabb, hogy határozzuk meg szándékunkat. Ha meghatároztuk célunkat, minden amit csinálunk erre fog irányulni, és az Univerzum is meg fog adni mindent ahhoz, hogy elérjük ezt a kitűzött célt. Egy pár perce említetted Oprah-t. Bár nem nézem sokszor a műsorát, egyszer viszont nagyon megragadt bennem egy mondata.
Mintha csak nekem szólt volna: “A szándék az úr a Földön.” Akkor gondoltam magamban, te jó ég, megvan életem mottója! Mostanra sokan tudják rólam, hogy a rendszámomon is hasonló mondat díszeleg: “A szándék hatalma én vagyok.”

Ezért megkérnék mindenkit, hogy határozza el magát, mi felé szeretne törekedni, milyen eredményeket szeretne elérni a tanult gyors marketing segítségével. Nem tudom, eddig hányféle elvet, ötletet, tippet, trükköt, módszert vagy stratégiát próbáltatok ki. Mindenesetre akkor fognak ezek tisztává és hasznossá válni, ha elhatározzátok magatokban, hogy mit akartok. Aztán kinyilatkoztatjátok, kijelentitek ezt, leírjátok, és azt mondjátok magatokban, hogy ez egy olyan szándék, mely irányadó lesz mindenben, amit csak tesztek.


Van ezzel kapcsolatosan kérdés?

SHARON WILSON: Joe, nincs kérdésem, csak azt szeretném mondani, hogy egyetértek veled. Szerintem is ez az egyik legfőbb és legerőteljesebb alapelv.
JOE VITALE: Azt tanácsolom, most rögtön tűzzétek ki céljaitokat. Kérdezzétek meg magatokat, mit szeretnétek elérni az elkövetkezendő 30 napban, és hol szeretnétek tartani a 30. nap végén? Aztán vessétek ezt papírra, hogy ez lehessen a vezető fény, a főelv, ami majd kivezet az alagútból.
Ez segít majd nektek tájékozódni a sok tanult dolog között, és segít bevonzani azokat a dolgokat, amik előrelendítenek, és elűzni azokat, melyek visszahúznának. Szóval ez lenne az első pont.

/frissítve-2018-01-10/


Nincsenek megjegyzések: